برگزاري محفل انسي با قرآن در شهرستان خاتم

یزدفردا "همزمان با ايام ا... دهه فجر و با حضور قاريان استان و شهرستان مراسم محفل انسي با قرآن مجيد در روستاي چنارناز و شهر هاي هرات و مروست برگزار گرديد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ،  فرماندار خاتم ، درابتداي اين مراسم كه در مسجد روستاي چنارناز برگزار شد قرآن را سرچشمه جوشان الهي دانسته و تصريح كرد قران كريم كامل ترين كتابي است كه از طرف خداوند متعال و از طريق وحي به پيامبر بزرگ اسلام نازل شد و راهنمائي كامل است براي بشريت و مسلمانان بايد با قرائت و درك معاني دستورات خداوند را سرلوحه كار خود قرار داده و در اين محور الهي به پيش رفته و به قرب الهي نزديك شوند .

  وی افزود تلاوت قرآن با صدا و لحن زيبا باعث آرامش قلب شده و انسان را به خداوند نزديك كرده و از هرگونه خطا و لغزش باز مي دارد و شما قاريان با صداي شيوا و رساي خود مي توانيد مردم و بخصوص جوانان را با اين كتاب الهي نزديك كرده و انس دهيد و مطمئنا ثواب و اجر الهي نصيب شما خواهد شد .

فرماندار در ادامه اظهار داشت الحمد ا... در راستاي گسترش فرهنگ قرآن اقدامات خوبي در شهرستان انجام شده و با پيگيريهاي انجام شده ساختمان دو موسسه قرآني در شهرهاي هرات و مروست در دهه مبارك فجر افتتاح خواهد شد و اين فرصت خوبي جهت ترويج اين فرهنگ در بين جوانان و نوجوانان است و بايد از اين امكانات به خوبي در جهت ارتقاء سطح فرهنگ قرآن و آموزش جوانان استفاده كرد .

لازم به ذكر است اين مراسم معنوي همزمان در شهرهاي هرات و مروست نيز برگزار گرديد و فرماندار در اين مراسمات شركت كرده و هديه هائي را به رسم يادبود به قاريان اهدا كرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا